Adım Adım Komplo Filmi Türkçe Dublaj İzle

Posted: December 10, 2010 by Oktayy in Aksiyon Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler
Tags: , ,

-Adım Adım Komplo / Echelon Conspiracy 2009 ABD / TÜRKÇE DUBLAJ-

IMDB Puanı: 5.7/10
Tür: Aksiyon, Suç, Gizem, Polisiye
Yönetmen: Greg Marcks
Müzik: Bobby Tahouri
Süre: 1 saat 45 dk
Oyuncular: Shane West, Ving Rhames, Edward Burns,
Martin Sheen, Tamara Feldman, Jonathan Pryce

Ülkelerin, sahip olmak için çabaladığı bir telefon sistemi.. Bu telefon ağından bütün dünyayı izlemek ve bilgi edinmek mümkündür. İlk başlarda gönderilen mesajlarla refah ve mutluluk getireceği taahhüt edilmesine rağmen, daha sonra işler tamamen değişir ve ajanlar dünya çapında bir kovalamaca sahnesine girerler.

Şuanda dünyada kullanıldığı varsayılan ‘Echelon’ sistemini anlatan ve 2009 yılında çekilmiş olan Adım Adım Komplo, konusu ve sürükleyiciliği ile etkileyici bir film.. İzledikten sonra soru işaretleri oluşturan bu filmi sizlere sunuyor ve mutlaka yorumlarınızı bekliyoruz.

Filmi izlemek için tıklayın.

Leave a Reply

